Valby, den 15. april 2003

Kære grundejere!

Generalforsamlingen

Her har I generalforsamlingsreferatet fra den 23. februar, som snart kan ses på www.denhvideby.dk. Bestyrelsen vil gerne takke Liselotte Rasmussen, Søndre Allé 29, for sin store indsats med referatet, som bestyrelsen fik til godkendelse meget hurtigt.

Vi skal gøre de fraværende opmærksom på, at der var overvældende flertal for forslaget om at købe et nyt stillads. Det blev besluttet, at bestyrelsen undersøger markedet grundigere, og der indkøbes et stillads, der kan nå helt op på alle hustyper. Bestyrelsen finder pengene på budgettet for 2003. Vi overvejer nu, om der skal indkøbes et brugt stillads og til næste generalforsamling, om en form for brugerbetaling vil være formålstjenlig. Undersøgelserne er i gang og I får besked, når det er købt.

For en ordens skyld: Kontingentet er uændret, dvs. 1.500 kr./kvartal.

Bestyrelsens sammensætning

På generalforsamlingen blev Jacob Kornerup valgt som ny suppleant. Herefter består bestyrelsen af:

Camilla Neuenschwander (formand) Søndre Alle 3 36 44 66 10 (valgt i 2003)

Jette Gade Nordre Alle 20 36 45 46 11 (valgt i 2003)

Per G. Nørgaard Nordre Alle 3 36 46 69 86 (valgt i 2003)

John Christiansen Søndre Alle 29, 1. 36 17 69 51 (valgt i 2002)

Jan Spohr (kasserer) Nordre Alle 13   36 46 03 49 (valgt i 2002)

Anette Østergaard (suppleant) Valby Langgade 169, 1. 36 16 49 59 (valgt i 2003)

Jacob Kornerup (suppleant) Valby Langgade 153, 1. 36 16 88 84 (valgt i 2003)

Foreningens webredaktør, Henrik Kramer, Søndre Allé 16, modtager gerne bidrag til hjemmesiden (tlf. 36 46 74 13).

Lokalplanen i en "pixiudgave"

På generalforsamlingen i 2002 blev vi bedt om at lave en mere folkelig udgave af den bevarende lokalplan, en slags "pixibog." Den er stort set færdig og mangler blot nogle smårettelser. Den bliver omdelt i næste måned.

Foreningens stiger m.v.

Foreningens lette stige, brøndrenser og pavilloner bestilles og opbevares hos John Christiansen. Det gamle stillads og tagrygstigen bestilles hos Camilla Neuenschwander og opbevares hos Flemming Mørch Hansen, Søndre Allé 15. Den tunge stige bestilles også hos Camilla Neuenschwander og opbevares p.t. hos Fazal Ahmad, Vestre Allé 14.

Store Fejedag

Vi holder Store Fejedag søndag den 27. april, hvor vi luger og fejer vores fortorve.

Grundejerforeningens bestyrelse